PFA opdaterer sit brand: Fra PFA Pension til PFA - Mere til dig

PFA er i dag ikke bare Danmarks største pensionsselskab, men tilbyder også sine 1,2 mio. kunder en række andre løsninger, som kan danne ramme om et godt liv. For at markere denne bredere profil opdaterer PFA nu sit logo fra "PFA Pension til "PFA - Mere til Dig".

PFA har udviklet sig gennem årene og er i dag ikke bare Danmarks største pensionsselskab, men kan også hjælpe sine 1,2 mio. kunder med at finde bolig, få deres frie midler til at vokse, leve et sundt liv og sørge for, at de kommer hurtigt tilbage på jobbet, hvis de bliver syge. Og PFA udvikler løbende nye løsninger, når det kan give mere værdi til kunderne, fx er PFA lige nu i gang med at udvikle services, som kan være med til at skabe trygge rammer om et godt seniorliv.

Denne bredere profil vil PFA gerne markere overfor sine kunder og omverden, og derfor opdaterer PFA nu sit brand og logo, så det i stedet for ”PFA Pension” kommer til at lyde ”PFA - Mere til dig”.

Stærkt kundeløfte er en del af DNA’et

Med det nye logo trækker PFA samtidig tråde tilbage til sin unikke historie og forretningsmodel. Kundeløftet ”Mere til dig” henviser nemlig til, at PFA i sin tid er blevet sat i verden for at give sine kunder og deres familier frihed og tryghed til at leve det liv, de ønsker. Og sådan er det stadig i dag.

Til forskel fra andre selskaber er PFA ikke drevet for at tjene penge til sig selv eller sine ejere, men alene for at skabe værdi til kunderne. Det betyder, at PFA kan ’give mere’ til kunderne, uanset om det gælder pensionsopsparing, frie midler, sundhedstilbud, digitale løsninger eller personlig rådgivning.