Bliv ny kunde
i PFA Bank

Velkommen til PFA Bank

Log ind med dit MitID for at starte processen med at blive kunde i PFA Bank. Af lovgivningsmæssige årsager skal vi have en række oplysninger af dig. Du bør have adressedokumentation (fx sundhedskort) og billedlegitimation (fx kørekort) klar således, at disse kan sendes digital til PFA Bank.

Derefter vil din rådgiver kontakte dig, du svarer på en række spørgsmål og du har en dialog med din rådgiver, hvorefter du kan modtage vores investeringsanbefaling. Du modtager dokumenter til underskrift via MitID via vores hjemmeside, herefter kan du indbetale på din konto, og der vil blive investeret. PFA Bank forbeholder sig ret til at afvise kunder jfr. Almindelige Forretningsbetingelser fx pga. manglende legitimation, i alle tilfælde vil du naturligvis høre fra PFA Bank.

Log ind

             



Mobil og tablet

Oplever du problemer med at anvende log ind løsningen fra din mobil eller tablet, kan du med fordele besøge denne side

  
Teknisk support

Oplever du tekniske problemer kan du ringe til BEC Netbank Support på 70 80 85 64.

Hvorfor beder vi om ID og spørger ind til dine pengesager?

Det kan virke underligt, når vi til tider beder om at se sundhedskort og billedlegitimation – eller spørger, hvordan du bruger os som pengeinstitut. Men der er en god grund.

Se her, hvorfor vi gør, som vi gør.

Nyttige guides

Her er et par guides, hvor du kan se, hvad det er du vil opleve i processen med at blive ny kunde.